skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Chop Suey

Kategori: Allmänt

(You wanted to)
Grab a brush and put on a little makeup
(You wanted to)
Hide the scars to fade away the shake up
(You wanted to)
Why'd you leave the keys up on the table?
(You wanted to)

I don't think you trust in my

Self-righteous suicide,
I cry, when angels deserve to die
In my self-righteous suicide,
I cry, when angels deserve to die


Alias med In Flames är jäkligt bra.
Har varit vaken länge idag. Har lyssnat på musik, läst och uppdaterat röda kvarns hemsida var 10:e minut. Haha.
Men nu har vi 9 biljetter till Eclipse, den 30:e.
Jag håller på att bli tokig på min katt. Han får snart bo i hallen. Han sliter i min gardiner, pinkar i hörn som han inte ska och lyssnar inte alls på vad jag säger. Han har fan kommit i någon jävla trotsålder. Idiot katt!


Jag tror aldrig min dator har varit igång så länge som den varit idag. Snart 12 timmar. Jisses, du tycker inte du slår till för mkt nu Bella?!
Har ju fått en massa film av Cindy med, som jag måste kolla. Så jag kommer ha att göra ett tag. Allt från serier till film som sagt. Jag klagar än en gång på att dygnet inte har tillräckligt många timmar, och för att jag har sjuka grannar.
Det kommer sluta med att jag sätter upp en skylt utanför dörren där det står: "Om du inte har något vettigt att säga, ska du absolut inte tilltala mig"

Var som sagt på playdate med Cindy i helgen. Dom bjöd på god mat (som alltid när man råkar komma till dom i mat-tider) I söndags var jag och Ted och spelade minigolf. Men dom har fördärvat banan i råbocka. Inte alls lika rolig som den var förr. Vi gick ner och satte oss på stranden ett tag. Ängelholm är en jäkligt fin stad på sommrarna. Hmm.
Har ju hel del minnen från stranden också. Jag kommer förmodligen aldrig att komma härifrån :)

Jag har beställt lite filmer, och Jennys present, farktiskt! Tanten blir lika gammal som mig i knappt 4 månader :P

Midsommar helg snart. Jag jobbar hela helgen, extra pengar. Ska hem till brors granne och äta på midsommar.
Har köpt lillebrors guitar hero, så om någon känner för att komma hit och piska mig, säg till :)
Ska nog ta och spela en runda innan Ullared kommer på tv.
Man kan fan inte annat än gilla Kjell.. "Jävla plasta skit"

Jag försöker att inte fundera över mitt brev, så mkt. Det är ju ett tag tills dess.
Men det känns surt att behöva börja sin semester i augusti, med att vänta.


"Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa,
men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde
inte var vad jag menade"

Kommentarer

  • hon i halmstad säger:

    jag ska spöa skiten ur dig i guitarr hero!Mohahahaha <3 <3

    2010-06-23 | 15:00:36

Kommentera inlägget här: