skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Black and White

Kategori: Allmänt

I am one with the world tonight
I am proud to be this far from you

You say that you have no regrets

But I know that you do
You told me someone stole the eye
I know him too

I've come to the conclusion, yes I know

That between black and white
There is no room for two
The scale it might be wide
But there's no need to be blind
Between black and white there is no room for two



Det har varit en bra helg. Mkt att göra och ännu mer att minnas.
Jag måste ju bara börja med att säga.... Jag blir alldeles till mig bara jag tänker på det....

Jag åkte C30 i fredags!!!!!!!!

Jag skiter i hur töntigt det låter, hur många som åkt, ägt eller bara suttit i en före mig. Jag gjorde det i fredags, och det gjorde fan hela min kväll. Där bestämde jag mig. Jag ska äga en sån bil en dag. Om det så blir om 30 år, så ska jag äga en!
I övrigt var fredagen bra. Pissväder, lite synd om studenterna, men dom fixade det galant ändå! Grattis Nina och Louise! (och välkomna till den grymma vuxen världen)
Vad jag och Jesper inte kunde komma underfun med var, varför har Louise aldrig berättat att hennes farbror är kungen?!!?!? Herreminget! Både han och "Carl"-Philip var ju på hennes student.
Nej inte riktigt. Men jag och Jesper hade jäkligt roligt åt det. Louise farbror kunde lika gärna varit kungen, för dom är så sjukt lika. Skrämmande... Roligt hade vi. Och jag fick (trots Jespers taskighetsutrott mot mig när vi kom tillbaka och jag ville uttrycka min kärlek) åka c30 :D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3
Och jag gjorde lillasyster smått (märk smått) förbannad, då jag gjorde bort mig. Pauline (låsas kusin) satt till vänster om mig: "Jaha Pauline, då är det din tur nästa gång det är student". (Pauline har just gått ut nian)
Nettan sitter till höger om mig. Jag hör hur alla runt oss börjar asgarva och inser att jag glömt bort min egen syster som tar studenten nästa år (på dagen exakt 6 år sedan jag gjorde det). Är det bra eller dåligt av mig? Syrran blev skit förbannad!!!

Gårdagen spenderades med kinamat och Rock tour hemma hos mamma. Folk skulle se mig och lillebror när vi lirar (jag är mer hans sidekick, jag spelar bara på medium och har noll taktkänsla). Vi är grymma! Funderar på att köpa hans gitarrer till ps2, så kan jag alltid öva lite här hemma, men jag lär aldrig komma längre än medium. Min små, tjocka korvfingrar når inte runt.
Roligt att spendera lite kvalitets tid med lillebror, sällan han och jag gör något. Musik är ju det intresset vi har gemensamt, och ändå skiljer det sig så mkt mellan oss där också. Nåja.
Ikväll var jag och spelade biljard med Ted igen. Låg och gnällde här hemma innan, vill ju egentligen visa mig ute så lite som det går, men jag bad en tyst bön, och som tur var, så var där knappt något folk när vi kom ner idag.
Får ju panik så fort det kommer på tal att man ska visa sig ute. Andra ställen går oftast bra, så länge där inte finns någon koppling till mig.

Ullared på onsdag med mamma och lillasyster. Om vi kommer så långt. Känner att jag är inne på min andra rond förkyldning. Har börjar få ont i halsen också. Nåja, man är väl kvinna eller, så jag får gnälla, men tar mig igenom det ändå.
Hade ju tänkt att jag skulle köpt en cykel igår, men den var bara skit, så det blev inget. Får hålla mig med Ulrik ett tag till.

Jenny ville visst bjuda mig på bio i sommar, hon hade vunnit biljetter till Eclipse :D
Så vi får se hur många hundra lappar det går åt denna filmen. Jag såg New Moon fyra gånger på bio, och Eclipse är min favoritbok. (onödigt vetande och intresseflaggan är på topp!!!!)
Förresten, nu när jag tänker på det: Jenny, vilka böcker i Sooki Stackhouse serien har du?

Glömmer alltid bort sånt som ska frågas, så jag tänkte ta det här!!
Nej, jag borde ta igen mig, då näsan rinner och huvudet snart imploderar.
Ska tillbaka till jobb imorgon, och jag känner på mig att det blir en jobbig dag, folk som kommit tillbaka och behöver hjälp...
Men det blir aldrig bättre än man gör det själv!

God natt kids!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hej baby =)

    Jag har första och andra boken! Låna?

    PUSSSS

    2010-06-14 | 18:36:35

Kommentera inlägget här: