skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Alias

Kategori: Allmänt

Life's wrapped in a riddle,
Easier said than done,
Hate to play the victim,
Rather run and hide.

Don't believe the mask

It adapts to any lie,
The perfect ten,
When reality caves in

Don't tell me,

Tell my ghost,
Cause I blame him
For all I don't want to know

I found secrets about life untold,

Let them take me far away

Såå, nu är tanten nybadad och ren. Känner någon form av lyckorus efter helgen. Vilket make no sens egentligen.
Men jag har ju haft en bra helg så.
Midsommarafton firades hos Eva. Tusen tack för all mat och allt. Kändes inte riktigt rätt att inte få ge igen något (mer än blommor, en chokladask och jordgubbar) när hon mer eller mindre hade köpt hem halva city gross. Nej men iallafall tusen tack, och för eller senare kommer jag smuggla in en hundra lapp i ett par av hennes brallor :P

Blev en sen kväll, så jag var trött igår, men det var ju väldigt roligt, så jag ska inte klaga.

Fan varför blir det alltid såhär. När man sätter igång datorn, vet man precis vad man ska skriva, men så bara för jag badade emellan nu, så har jag tappat allt.
Det kan också tyda på att jag inte har något liv och för mkt fritid. Kanske inte just för tillfället, jobbar mkt nu. Och jag har massor med film att ta igen. Hur ska detta gå?
Haha, läste på text-tv att Robert Pattinson "tydligen skulle vara" släkt med Vlad III Dracula.. Ha... Nejdå, vi tar inte detta med Twilight lite för stort?! Jag vet att jag gör det, men det där känns kanske lite långsökt. Men å andra sidan, jag vet inte vem jag har väldigt avlägset..
Jag härstammar från Lucifer. Så är det bara, med tanke på vilka jävla ungar jag och mina syskon varit.

Iallafall, vi flyter ifrån the subject. (Som om jag hade något)
NU kom jag på det!! I torsdags pratade jag och Ted om vilken dålig humor vi har, vilket leder till att jag tänkte införskaffa alla Scary Movie filmerna, men 2:a har tydligen utgått och jag hittar ingen på tradera.
Så om någon har den eller känner någon som vill sälja Scary Movie 2, på dvd, kan ni ju alltid säga ifrån :D

Så då fick jag det sagt.

Jag är inne i ett "Bella är kär i In Flames"-mönster igen. Åh, det är örongodis! Sånt man ska stressa ner till. Kärlek helt enkelt. För min katt ger mig ingen.
Köpte en ny klätterställning till honom i veckan. Tror ni han har rört den?! Icke. Gardinerna är mer tilltalande. Jag hade fan blivit glad om han bara pissat på den (kanske inte), bara visat att han sett den och bryr sig. Min katt har kommit i trotsåldern. Dumma du!

Nej, om jag ska sortera mellan alla gamla mejl från helgon. Haha, jisses vilka minnen. Satt uppe till 2.oo här om natten och gjorde det. Jag saknar en del av mitt gamla liv, men jag skulle för allt i världen aldrig vilja ha tillbaka det.

Dåliga människor hamnar inte i helvetet; de är redan där, det är därför de beter sig så dåligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: