skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Thinking about forever

Kategori: Allmänt

I'm thinking about forever (I'm thinking about forever), missing you
I know you're so much better (I know you're so much better), we made it through
I'm thinking about forever (I'm thinking about forever), missing you
I'm tripping on whatever (I'm tripping on whatever), hearing you


Sitter och tittar på Den Gröna Milen och försöker få min sjuka dator att rippa mina nya skivor. Men det tar en hel jävla evighet. Äckligt. Jaaaa, jag vet. Jag ska lämna in den. Men så glömmer man och så behöver man den när man ska betala räkningarna, så jag ska försöka se om jag kan få iväg den nu snart....

Måste ju köpa en nya dammsugare också. Och nej pappa (och alla andra som undrar) den har inte varit någon dammsugarförsäljare här igen... Puh nej, dom hade jag sparkat ut med huvudet före. Nej, sladden till den jag har nu, fick för sig att smälta lite när jag städade sist. Så nu hänger den bara i en "koppar"tråd. Eller vad det nu är. Men jag gillar Philips dammsugare, så det får bli så.
Så, nu har jag fått hem film, cd-skivor och... ehum, en ny väska. Jo, jag köpte en för en vecka sen och igår fick jag hem min andra.
Som jag råkade säga hos Jenny innan: "Jag köpte en ny vecka förra veckan, så jag har bara använt den i en vecka".
Nåja, dom andra skrattade iallafall. Tokigt. Men jag gillar min nya väska :D
Och jag och Nina har kommit fram till att vi båda lever för filmerna. Det är vår anledning för existens.
Jag har ont i min rygg, blev en stressig men bra dag på jobb. Så vi stannade inte så länge hos Jenny. (Ursäkta Jenny om jag inte var så social, har huvudet på lite annat håll) Men jag hoppas böckerna blev bra :D Liksom den enda jag kunde komma på :D

Nej vet ni, det är 19 dagar tills jag går på semester. Känns inte riktigt så. Skulle förmodligen kunna jobba resten av året utan semester (säger jag nu). Så det blir nog skönt när man går ändå.
Får se om det blir danmark med mor och småfolket på måndag, annars blir det iallafall Kent och mest troligt Liseberg på fre och lörd.
Sen är det premiär för Predator också. Och sen Resident Evil i september. Detta kommer bli bra!!
Sen får vi se så allt annat också ordnar upp sig på vägen..

Dom har fått cola vanilj på maxi igen!
Jag är så lycklig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: