skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Sleepless again

Kategori: Allmänt

Hopeless times approach
Just give into the chaos
Strangely I find comfort here
Impatient and curious of what may come

And so the rampage begins
Against the headache I can't win
Drain me

Keep me in the dark
I don't want to take part
Prefer to be forever numb


Jag har ont i magen. Inte sådär "Jag-är-dålig-i-magen"- ont i magen, utan konstigt roterande. Underligt. 
Nåja, man kan inte ha allt.

Har haft en bra dag. Varit hos Mia och hälsat på idag. Snart är det dags för bebis nr 2 :D Spännande. Och för en gångs skull (märk för en gångs skull) Sprang inte ett barn ifrån mig. Jag fick tom en puss och en kram!! Det ni. Annars har barn en tendens att springa ifrån mig skrikandes. Underligt, jag var omtyckt förr, men nu är det mina bröder alla barn går till.

Sitter och kolla Harry Potter nu, kollade Snabba Cash innan. Den filmen är verkligen bra. Blir lite irriterad på cdon, har beställt böcker från dom. (Hej, nu byter vi samtalsämne igen...) Det stod att det skulle ta mellan 4-6 dagar att få dom. Nog för att det är en ny bok också, som inte kommer ut förrän den 26:e, men dom brukar skicka dom andra även om man köpt det samtidigt. Nåja, inte så att jag inte har saker att göra ändå.

Fan, jag är sugen på något... Vet inte vad, men inget som jag har hemma. Som vanligt, men jag har ju glassbåtar, så jag får ta det.

Vet ni vad jag tänkte, jag vet en del som läser bloggen, men kan ni inte dom som läser, skriva en rad, alltid roligt att veta vilka som läser. Har ju kanske inte så mkt att säga, många gånger, och för det mesta är det gnäll, men tydligen imponerar det på folk :D Mohaha!

Jobb imorgon och på fredags. Sen får vi se vad jag och Ted ska göra. Fick aldrig något svar på vad han ville :P Haha.
Nej, tillbaka till fimen.
God kväll kids!

Btw:
GRATTIS I FÖRSKOTT PÅ FÖDELSEDAGEN JÄNNÜ :D
(vi ses den 31:a!!)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Haha Tack så mkt för gratulationerna :)

    Fascinerande bild du letat fram haha!

    Ja jag läser ju din blogg , men de visste du :)

    PUSSSS

    2010-07-22 | 08:42:52

Kommentera inlägget här: