skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Scream

Kategori: Allmänt

We are ordinary people, we all live different lives
In the end we're pretty much the same
We're just living in different lies

We just live in different lies

We just live in different lies

As They scream, You scream, I scream

We scream, But no one listens

Abuse to feel superior

Is it working for you?

They scream, You scream, I scream

We scream


Som ingen, ingen, kan ha missat, så såg jag Eclipse i onsdags...
Jag kommer nog aldrig kunna beskriva känslan jag hade i kroppen när vi gick ur salongen. Min familj skulle beskriva mig som totalt sjuk i huvudet. Men det var så mkt för mig!! Jag darrade i hela kroppen och det kändes som om min kropp skulle lukras upp. Jag har hittat mina droger! Jag var hög av eufori! Så hög att jag ska se den igen redan på söndag, och ytterligare en gång till (minst) med min älskade Jenny! Hon hade ju vunnit fribiljetter.

Jag vet att allt detta låter sjukt, men detta är vad jag lever för. Min anledning till lycka i livet. Och folk får gärna skratta åt mig, hur mkt ni vill. Men jag har ju klarat mig rätt bra ändå :)
Åh, jag får rysningar bara jag tänker på det!!
Vi satt ute ett helt gäng och åt tillsammans först... När jag sen kom hem, var jag så upp i allt att jag inte kunde skriva, så därför känns det konstigt att beskriva känslan idag.. Nåja, jag ska inte bli långrandig.

Min granne spelar otroligt, onödigt hög och dålig musik. Men hon försvinner väl snart. Så då löser det sig förhoppningsvis.
Annars flyter allt på som det ska. Jobbar en massa. Men idag var jag på stan med lillasyster Jean. Gjorde av med på tok för mkt pengar, men jag köpte 3 par byxor, ett stikad väst och underkläder. Så jag kan inte klaga helt. Men det är ändå mkt. När jag dessutom hatar att handla kläder. Dels för man nu ser ut som man gör, men också för jag aldrig haft intresse för det. Aldrig varit mode medveten och aldrig brytt mig. Jag är en ganska tråkig människa.

Jag tänkte iallafall prata med min älskade Jenny imorgon, om jag kunde få en "dags-playdate", med henne. Är fortfarande skyldig henne en resa till grannarna danmark. Och tänkte om vi skulle åka över i veckan och njuta, gå på bio och sen dricka vin i hennes trädgård, eller också på min balkong. Vilket som artar sig. Vi får se.

Imorgon är det sommarfest i össjö. Tar med min några av syskonen, tror jag iallafall och Ted. Och så får vi se vad kvällen bjuder på.
Och tydligen har jag solat i "Blekinge", enligt några bekanta på stan. Eller också är det bara så att jag skiter i att sola för jag inte har energi eller ens tycker om att sola. Jag blir ju inte ens brun, så varför slösa massa tid på att ligga och pressa när det ändå inte händer något?!? Så det så...

Mitt ansikte håller på att klia sönder, och inte fasen finns det något som hjälper, nåväl. Jag har mig själv att skylla till vis del, och resten, det är gener..

Nej, min bubbla har redan spruckit, så jag ska spela lite tv-spel tänkte jag.

Btw, Caroline, du kommer att älska Eclipse!!
(tänkte om något mot förmodan missat det)

Kommentarer

  • Cindy säger:

    haha! Du e för söt ibland! Jag väntar bara på den dagen du har konverterat till vampyr på riktigt!



    Puss!

    2010-07-05 | 14:06:21

Kommentera inlägget här: