skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Rockstar

Kategori: Allmänt

'Cause we all just wanna be big rockstars
And live in hilltop houses driving fifteen cars
The girls come easy and the drugs come cheap
We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy bunny
With her bleach blond hair

Hey hey I wanna be a rockstar

Hey hey I wanna be a rockstar


Mina fingrar är alldeles svarta, några av dom iallafall. Skulle hjälpa mamma färga ögonfransarna. Inte faaan tog det på dom, men dagen efter (vilket vill säga igår) vaknade jag upp och mina fingrar var svarta, precis som om dom är skitiga. Lagom roligt. Min första tanke var: Bara det inte sitter i ansiktet!!!
Hade ju varit pricken över i:et. Verkligen vad jag behövt, men som tur var, så hade det inte satt sig där. Nu får jag gå och skrubba händerna hela tiden istället :D

Har varit på bio ikväll (och nej, inte Eclipse idag...) Såg Knight and Day med Ted. Filmen var faktiskt riktigt bra. Roligt. Vi hann doppa ändorna i stolarna på Espresso house. Tog ju en evighet att få lite fika. Ska se Kent om 2 veckor. Kanske inte mina stora favoriter nuförtiden, men live är alltid roligt.
Ingrid klippte mig idag. Så nu är det No more Blondie Bella!!!
Trodde inte jag hade fått så långt hår, men vi klippte bort ca 1 dm. Men det behövdes.
Måste berätta, haha. Ingrid berättade en kul grej.
Dom hade varit på något uppträdande i hembygdsparken i tors. Där hade varit med en mörk kille, neger (ursäkta uttrycket, men det behövs för skämtet)
Negern berättade, om en gång då han träffat på en kvinna och frågade henne varför vi kallade negerbollar för just negerbollar? Inte för han hade något emot det, men han undrade.
Var på kvinnan svarade: För det finns inte tillräckligt med choklad i dom, därför negerbollar.
Då hade han undrat: Men hur mkt neger finns det i dom då?!

Jag tycker det är hysteriskt kul!!!!

Mina paket börjar sakta men säkert trilla in. Böcker, filmer, skivor!!! :D Men får kanske lugna ner mig med det, om vi ska åka till liseberg och om jag någonsin ska kunna köpa en bil..
Ser ut som om jag kanske får köpa en ny dammsugare. Sladden höll på att smälta sönder igår, vet inte hur säkert det är att använda den då. Blir nog en sån man kan hänga på väggen. Trådlös. Enkelt liksom. Och det är vad jag behöver, enkelt. Med tanke på vad som höll på att hända sist jag hade med dammsugarhandlande att göra.

Nej mina vänner. Räkningarna är fixade, jag är sugen på lite Harry Potter (kommer förmodligen somna), och det är en dag imorgon också. Ny vecka för den delen.
Btw, jag köpte en ny väska igår.... Med Betty Boop.
Ovanligt va?!

God natt kids!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: