skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Numb

Kategori: Allmänt

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

And I know
I may end up failing too
But I know
You were just like me with someone disappointed in you

Jag mår lite illa.
Tror jag åt för fort... Är dessutom äckligt trött. Första dagen på jobb igen, sen den 7:e juli. Blir ju ändå en tid när man är hemma. Har gått bra, men har känt mig ganska off. Och dom jävla sömntabl. gör ju att man svettas ännu mer, tack liksom. Jag har ju inte alltid lidit av det.. Förstå min ironi... Äckligt. Tacka vet jag duschen.
Haha, på tal om sömntabl. Messade med lillasyster igår, och då hade tabl. börjar värka. Kan säga som så, att dom ljög ju inte direkt i packsedeln. Jag skrev en del snurriga grejer "Nej nu domnar mina ben för dig" Nettan undrade vad det var för tabl: "Eh det kan jag inte säga, men dom ligger här någonstans och gör ju vad dom gör".
Nåja, det lät bättre i mitt huvud, men vi skrattade gott åt det.

Har precis varit och handlat med mamma, gjort av med en massa pengar... igen. Köpte 3 filmer :D Miii! Transformers 1-2, och Underworld, Rise of the lycans. Ha, jag fick Transformers 2 för 15 kr. Slå det ni!
Nej men iallafall, hämtade ut mina hörlurar innan vi gick in på maxi. När vi skulle betala, slapp jag avstämning, skönt det ju. Lämnade fram mina filmer, men nog fan när vi ska gå därifrån så piper dom "Du-har-snott-något"-bågarna. Och skit nervös blev jag. Vänder nästan upp och ner på väskan för att visa allt. Hade ju 2 apotekspåsar, Transfomers 2 (som jag köpte på onoff och hade kvitto med i väskan). Så visade det sig, på typ 6:e försöket att det var hörlurarna. Så jävla typiskt. Men det blev ju bra iallafall.
Och lurarna är as bra!! Så jag är skit nöjd.
Köpte en knäskydd, fick så sjukt ont i knäet när vi handlade, men trots att vi mätte, så blev det för litet. Skit ihopa, jag får helt enkelt sluta bli fet.

Lekte med Asma i lördags. En väldigt trevlig dag, men det kan också vara därför jag har så jävla ont i benen.
Var först på väla, sen på donken, sen gick vi på stranden. Blev ju lite mer jobb för benen och fötterna än vad man är van vid. Sen hem och glo film, och sen blev jag sugen på nuggets. Så vi drog till donken igen... Och pinsamt nog, stod det fan samma brud i kassan igen...
Grattis idiot!

CINDY! Spartacus är skit bra, när min dator bara fungerar för det. Har inte kunnat se mer än 3 (eller är det 4? :S ) avsnitt än så längre. Men det fixar sig snart! Hoppas ni har det bra i Makedonien!

Nej, försöka hålla mig vaken, ska hämta lillasyster sen, hon ska jobba imorgon, så då tyckte jag hon kunde sova hos mig. Så nu kommer hon säkert skratta åt mig på riktigt när jag tagit sömntabl.
God natt kids!

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Visste du skulle gilla den!

    Jodå, vi har det super bra i Makedonien. Ringer så fort jag kommer hem för en update!

    Kramar

    2010-07-21 | 12:24:50

Kommentera inlägget här: