skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Disconnected

Kategori: Allmänt


Look at the dead outside my window
Wonder what's on their mind?
Why do they run?
They all seem to have a mission
But then they cry themselves to sleep

You'll receive what you give

And this is like nothing
I feel like shit
But atleast I feel something

Is this all you meant to be?



Jag ser ut som en brännskadad i ansiktet. Det gör ont!
Mina utslag är värre än någonsin. Ungefär som när jag fick det i början, det enda som fattas nu, är sprickorna i ansiktet.
Och nu börjar allt jobbigt stirrande och låtsas medlidande när man är ute. Så egentligen, varför undrar folk varför jag håller mig inne?! Jag vill inte att ni stirrar! Än mindre ler, lite sådär "Oj-vad-det-är-synd-om-den-tjejen-undra-vad-som-hänt"-leenden. Jag hatar det!

Var hon läkare igår, fick ny salva igen, och lite gamla på recept och sömntabletter, så vi får se om det funkar. Tog inatt, men kände ingen skillnad. Haha, men det bästa är fan när man läser bipacksedlen.

Allmän information
  • Beroende – när man tar denna typ av läkemedel finns det en risk för beroende, som ökar med dosen och behandlingstiden. (Som med många andra, så det får man leva med)
  • Utsättning – behandlingen med detta läkemedel skall trappas ner gradvis. Utsättningssymtom kan förekomma under en kort period där symptomen som ledde till att du började behandlingen med återkommer i förstärkt form. Det kan åtföljas av andra reaktioner såsom humörsvängningar, ångest och rastlöshet. (Hmm, det är nu man börjar undra, vad fan har jag gett mig in i?!)
  • Minnesförlust – Sömntabletten kan ge upphov till minnesförlust. För att minska risken skall du se till så att du får 7-8 timmars oavbruten sömn. (Ännu bättre. Fördärva mitt redan dåliga minne!!)
  • Psykiska reaktioner – Tabletterna kan ge upphov till beteendebiverkningar så som rastlöshet, upphetsning, irritabilitet, aggressivitet, vanföreställningar, vrede, mardrömmar, hallucinationer, psykoser, opassande beteende och ökad sömnlöshet. (Upphetsning?! Aggresivitet, ännu bättre. Jag är ju inte redan en bitterfitta, så det kommer bli underbart att umgås med mig! Opassande beteende? Kan någon utveckla detta påstående för mig?! Det kan bli ett intressant fall)
  • Sömngång och andra liknande beteenden – Användning av tabletterna kan leda till att människor i sömnen gör saker de inte kommer ihåg när de vaknar. Detta inkluderar sömngång, bilkörning, laga och äta mat, ringa telefonsamtal och ha sex. (Okej, vi kan ju stryka laga mat och ha sex. Men det kommer sluta jävligt illa om jag kör bil i sömnen, med tanke på att det inte alltid är det bästa ENS i vaket tillstånd.

Det stod en massa mer. Mamma och jag höll på att skratta ihjäl oss när vi läste det. För vad fasen är det egentligen för mening med att något som kan situtationen värre av det som ska hjälpa en?!
Jag är jävligt lätt road, som sagt.
Har iallafall varit hemma från jobbet sen i lördags, får se hur det blir imorgon, är det inte bättre då, är det nog bättre jag är hemma tors och fre också. Känns sjukt att inte kunna jobba bara. Jag mår inte bra av att bara sitta här hemma. Men jag kan inte heller vistas ute. Jag klarar inte av denna sjuka värmen, uppenbarligen.,,

Ska strax ner och hämta tvätten, ska se om jag kan kolla på Spartacus sen (CINDY!!) :D
Började kolla igår, men min dator är helt missuppfittad!!! Dumma tekniska skit sak!


Vad skulle jag inte gjort för att vara 16 år igen?!
Åh, skjut mig, eller också river jag av mitt ansikte!

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Wow! Äntligen! Vad tycks då? Kramar

    2010-07-17 | 17:44:40

Kommentera inlägget här: