skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Crystal Ann

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag äntligen känna igen mitt ansikte :D
Fick ju ny salva, medelstark kortison. Inget jag precis uppskattar att ha i ansiktet visserligen, men det är bättre det än att se ut som en brännskadad.
Börjar bli rastlös här hemma nu. Även om jag älskar min lägenhet, så kan dessa fyra väggar göra en galen.
Har gått igenom alla mina filmer idag. Har 249 st, och 12 boxar med serier (Desperate Housewives, Sex and the City, True Blood, One Tree Hill) Ger bort 5 filmer som jag inte är så fäst vid. Men samlingen växer fort. Och det tog sin lilla tid att skriva ner allt.
Rastlös? Jaa....
Ska sortera kläder och gamla brev imorgon tänkte jag.. Haha.

Min granne är.... Jag vet inte vad hon håller på med. Såg att där var vatten på rutorna, och då har jag ändå en stor balkong, och solen skiner ute. Öppnade och då häller hon vatten uppifrån. Jag bara stängde och tänkte för mig själv "Fanskapet ska flytta om 2 veckor. Håll ut!!!!!"

Sömntabletter hjälper, vad jag vet. Vaknar någongång under natten, men sover för det mesta.
Är hemma till måndag, sen blir det jobb igen. Ska faktiskt bli skönt. Har inte jobbat sen ons förra veckan. Man blir som sagt snabbt rastlös.
Men nu händer det snart mkt grejer. Hbg-festival nästa veckan,  Jenny och Frida fyller snart år. Kent-konsert med Ted i augusti, kräftskiva, och mitt lilla "ingrepp", och om en månad, knappt går jag på semester.

Well, rastlös (jävla tjat), men det var därför detta inlägg födes. Jag hade inget annat att göra.
Har ju precis pratat med pappa i en timme. Ha! Jag tycker om dig pappa, även om jag är brevbärarens!

Nej, glo lite Spartacus, och kanske spela lite tv-spel, om tiden tillåter.
Det var ju morgon precis, så det är väl tur ändå att tiden går.
Bara för det har jag beställt böcker, Skull Candy-hörlurar, hunnit med korsord, sorterat filmerna och börjat läsa Harry Potter igen....



Jag har verkligen för mkt fritid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: