skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Crap!

Kategori: Allmänt

Jag kom just på, jag diskuterade min "kriterier-lista-för-män" med Jenny igår i danmark.
Och jag skulle skriva upp det här, för att se om någon svarade xD

  • Du får inte vara för snygg. Jag vill inte behöva dela dig med andra tjejer
  • Du ska köra motorcykel. Det finns inget sexigare än killar i mc-ställ och svart hjälm med mörkt visir.
  • Du ska kunskap om bilar (denna tillkom precis) Med tanke på min kunskap om det
  • Du ska kunna laga mat. Annars kommer vi svälta ihjäl båda två
  • Och, om vi ska bo i hus. Måste du kunna ta hand om trädgården. Jag kan klippa gräsmattan, men längre än så sträcker jag mig inte
Så känner du att du passar, kör på! ;P


"För en kvinna som inte har sex, har du rätt många krav ändå. Med det är ju bra
Då vet du ju vad du vill ha iallafall."
"Ja, det är sånt som händer när man inte ha en bilstereo"

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Haha, jävligt bra lista ;)Kör hårt :P

    2010-07-13 | 21:47:12

Kommentera inlägget här: