skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Bulletproof

Kategori: Allmänt

You won't break me
no matter how hard you try
you can't shake me down
I'm fucking bulletproof

All I've learned, its like poison
all I've done, inside my veins
all I've seen, its like venom
all I know, it's all that remains


Det finns faktiskt goda grannar här uppe också. Damen som bor till höger om mig (pinsamt nog vet jag inte vad hon heter) satt och drack vin i fredags, med vad jag tror var en annan av våra grannar. Var ute och hämtade något i bilen och dom bjöd in mig. Dom frågade vad jag gjorde, och sa att jag gärna fick komma in och göra dom sällskap.
Tyckte jag fan var nice :D En äldre dam, men vad fan gör det.
Tackade dock nej då jag var trött och inte riktigt på humör. Så jag bad att få det tillgodo :)

Sommarfesten i lördags, alltid lika trevligt att träffa folk. Om det inte varit för värmen hade man nog varit trevligare. Men fick sån jävla klåda i ansiktet, och den sitter i än. Jag är verkligen ingen sommarmänniska. Huh!!

Eclipse igår igen, mohaha! Och igen på torsdag. Säg vad ni vill, I don't giva a fuck! Jag gillar det! Kusin Cindy lämnade en söt kommentar i förra inlägget. Hon undrade när jag skulle konvertera till vampyr. Fatta man hade sparat pengar då!! Då hade jag tom kunna köpa min c3o ;D Och en massa annat skit, som ingen egentligen har någon nytta av. Slippa laga mat, slippa gå på toa och dessutom hade man nog gått ner i i vikt.

Ja det är en tanke värd att tänka på. Jag är nog klar lagom till nästa film kommer. Om ett och ett halvt år.

Jag kidnappar Jenny på torsdag. Vi ska ta en tripp till danmark. Längesen vi gjorde något tillsammans.
Och danmark är ju alltid trevligt.

Har ont i halsen och hosta nu igen. Vad faaaaan! Hade ju precis blivit av med det andra. Sovit dåligt inatt. Katten håller på som vanligt om nätterna, och dessutom hade jag över 30 grader inne inatt. Har haft fläkten på hela natten, kanske därför man hostar igen? Ja, vad fan. Jag har inget val.
Känns ju som om jag har tusen nålar i ansiktet och det kliar var eviga minut. Mina ögon kommer nog att trilla ut snart, iallafall mitt högra, det kliar mest. (ja, idag är jag en sympatisökare, så TYCK SYND OM MIG!!!)

Frida, förresten, jag håller dig för ditt ord nu. Jag kommer och hämtar min försenade födelsedagspresent inom en snar framtid!!

Nej, bada en sväng och sen kommer jag förmodligen somna.

God kväll kids!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: