skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Kryptonite

Kategori: Allmänt

If I go crazy then will you still
Call me Superman.
If I’m alive and well, will you be
There a-holding my hand.
I’ll keep you by my side
With my superhuman might, kryptonite


Okej, jag kände att det nog var dags att sätta igång datorn ändå. Men det skulle jag nog inte gjort, för nu dummar den sig värre än den någonsin gjort. Jävla vista! Tyvärr kommer det sluta med en olycka med denna datorn, om den inte slutar dumma sig. Måhhh!

Jaha, över en vecka sen sist. Tiden går så jäkla fort, och ändå hinner man som vanligt inte med allt. Jag har inte ens hunnit se Inception än. Jisses. Jag kanske ska kolla den ikväll då, men idag är jag trött. Jaha du.
Nej, känner mig lite förkyld också, så jag är ganska lättretad. Tappar humöret ganska lätt. Men det har ju knappast med förkylningen att göra egentligen ;P

Mina kära vänner, det är fasen ta mig julafton på fredag. Och vet ni, jag jobbar i en och en halv vecka till, sen har jag 2 veckors semester. Då ska jag låsa in mig och ta igen mig helt. Min kropp gillar mig inte just nu. Men så har jag mest stressat den senaste veckan också. Har mer eller mindre bott i min bil. Som för övrigt gick igenom besiktningen :D Ja, ett fel, men det kan jag leva med att fixa, hade inget ljus på reg. skylten. Så bror har tagit väl hand om min bil. Men nu har jag en masssssiv spricka i rutan som jag förmodligen måste byta, om jag vill få bilen såld.

Ja vilka problem man har.
Min bror mår.... bättre får jag säga. Och nu börjar man se att han går ner :D Han kommer försvinna. Halva min bror kommer vara borta. Som vi skämtade om hos mamma i helgen, Vin Diesel (?) är redan upptaget, så han får bli Mathias Bensin, och då ville Johan självklart vara med, så han skulle bli Johan Etanol! Mohaha! Ni måste inse vår låga humor nivå.

Vilket påminner mig om... Nu står jag ensam. Jag har blivit backstabbad. Min bror har skaffar facebook. Jaa, nu är det så. Nu är jag den enda Friman (från min familj vill säga, kan ju inte tala för alla släktens Frimans) Som inte har facebook. Och neeej, det är inte lönt ni börjar tjata. Om jag inte hinner uppdatera min blogg mer än en gång i veckan, hur ska jag då hinna med något annat? Neej tack. Jag klarar mig. Jag må vara sen i utvecklingen (?), den tekniska, men jag klarar mig. Jag har ju en mobil.

Man borde nog ha mer att rapportera efter en vecka, men då jag jobbat större delen av det, så hade det egentligen inte hänt så mkt. Och denna veckan blir det också jobb, handla dom sista julklapparna, tvätta och sen är det som sagt julafton på fredag, och på torsdag ska vi fira med släkten.

Nähä, inget roligt på denna fronten. Jag ska hålla er mer underättade under veckan.
Nu ska jag ta mig något att äta. Pasta Carbonara tror jag det blir.


God kväll!

Btw. Jenny, när ska vi se Tron Legacy? Jag börjar få abstinens, annars ser jag den själv :D

(jag hittade en massa Dune låtar på spotify. Snacka om att jag blev 16 år igen!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: