skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Hard to See

Kategori: Allmänt

Im growing so disturbed
Nothing makes sense to me anymore
Im learning to resist
Becoming more than you ever were

Cant explain, whats come over me (come over me)

Cant explain, why its so hard for me,
So hard to see your side.

Projecting all my anger

I cant seem to get this through to you
The walls are closing in
I dare you to walk in my shoes

Cant explain, whats come over me (come over me)

Cant explain, why its so hard for me,
So hard to see your side.

Your side..

I wont see your side


Vet ni vad som retar mig? Otacksamma och fega människor.
Igår blev jag arg, besviken, ledsen, men framför allt sur. Man gör så mkt man kan, men om det är fel, så får man höra det på omvägar. Inte av personerna själva. Men jag blir så sur på mig själv också, för jag blivit så feg och inte säger ifrån själv. Jag hade ju sagt att jag skulle säga ifrån, men när jag väl stod där, blev jag för feg och bara gick. Jag orkar inte stöta mig med folk. Jag blir mentalt blockerad. Så från och med nu, ska jag sköta mitt, inte lägga mig något annat, eller någon annans, och så får jag bara hoppas att folk gör likadant.

"Kan du någonsin bli arg? Du är allt på så gott humör när man träffar dig"
Det kanske är dags att låta bli det, och bli den bitterfitta jag är ämnad att vara.
Nej förlåt, men jag blev sur igår, både för jag själv var så feg, och för dom som ska vara mina chefer är fega. Ush.

Nåja.
Nu sitter jag och lyssnar på musiken till Tron Legacy :D Fiiint! Avslappning. Som sagt, känner mig mentalt blockerad idag. Har ju också varit på väla med Ted. Det tar verkligen på krafterna. Livsfarligt är vad jag skulle vilja kalla det. Men jag hittade lite julklappar iallafall. Sen får vi se, det andra kommer senare.

-----------------------
03.30
Okej, jag har precis kommit hem. Fick köra iväg ganska snabbt. Storebror hade fått ett slag, eller mer än så, i magen. Först var han okej, men sen blev han blek, kallsvettig och sluddrig. Vi fick ringa ambulans. Och det där är fan i mig sjukt det också. Först ville dom inte skicka någon, för han var kontaktbar, och då kan han åka sjukresa/färdtjänst, what ever. Då ringde min syster upp och skällde ut dom igen, och då skulle dom skicka en inom 30 min. Dom minuterna kom, och dom gick, så ringde vi igen, för då var han märkbart sämre. Och då skickade dom en igen, som dom sa, alltså hade dom inte skicka någon den första gången, eller andra gången blir det. Men han kom iväg nu, så vi får se vad det blir av det... Ush.
Jag är helt stel i kroppen. Gillar inte sånt här.
Kommer ju inte kunna sova till någon reda heller, innan man får veta något igen. Ska ju köra in och hämta honom och lillasyster. Men vi får se.

Ush, det här är verkligen inte min helg.
Men det blev ju bra med att Jay vann igår iallafall.

Ush nej, jag måste försöka slappna av. Så ska jag besiktiga bilen på måndag också. Snälla håll tummarna för att den nu går igenom.
Guhh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: