skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Both of Me

Kategori: Allmänt

Breaking out in silence
As we crawl beneath the gate
Run, run so much fun
Doesn't it feel great
Over the wall, the great escape
We pledge you this and vow
That you'll never, ever catch us
You'll never get us now

Breathing hard, we got to get away

Never going back to yesterday
Run and hide from the enemy
But you can't stop the both of me

Aooooouuuuu, gäsp!
Jisses vad trött jag är. Men nu är jag ledig i helgen, ska bli så skönt. Imorgon ska bror hjälpa mig med bilen, får se om det går, sen ska jag på bio med Ted. Vi ska se Saw, Ted har inte sett den än. Och Bella säger ju aldrig nej till ett tillfälle av blod, skräck (även om jag inte själv blir så rädd) och slakt :D
Mysigt sånt. Sen blir det tvätt och kalas på söndag.

Nu missar ni väl inte för allt i världen att rösta i idol? Ni kan ju inte ha missat vem jag håller på... Eller?! Åh men för säkerhetsskull, JAY!
Måtte inte han åka, men efter hans uppträdande ikväll kan han fan inte åka. Den mannen är som sänd från ovan. Detta är meningen, att han ska vinna!

Annars?
Jodå, jag har handlat lite fler julklappar, och imorgon eller på söndag, ska jag försöka göra färdigt Jennys. Och så ska dom klart packas in allihop också.
Jenny kom och besökte mig i onsdags, när jag pyntat och städat en massa här hemma. Så vi delade en kebabrulle och kollade Trolltyg :D Jenny tittade lite konstigt på mig när jag sjöng med i låtarna, men jag har ju sagt att det var min favoritfilm som barn ju...
Idag, fick jag som den Twilight-nörd jag är, hem min Eclipse box :D Yaaay! Så nu kan jag också låtsas att jag är förlovad med Robert/Edward. Fick även hem mina böcker idag, så nu har jag lite mer och läsa. Alltid trevligt, men jag ska ju också hinna med alla filmer. Har ju som sagt en del kvar. Och det rasar in en massa nya hela tiden. Nästa vecka får jag hem Inception också. Om ni inte sett den, SE DEN!

Nu jävlar får vi veta vem som går vidare i idol.........

GÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOSSSSSSSSSS!
Jay gick vidare! Ta mig fan!!!! As bra! Hans Metallica ikväll, var fasen nästan bättre än orginalet. Måtte det hålla nästa vecka också, det är fan värt att få en dyr telefonräkning bara för att rösta på honom!
Så.. nu när jag vet att jag kan sova gott inatt, så kan vi rösta på Olle. Orkar inte riktigt med Minnah. Tjejen har talang absolut, men efter katastofen med Erik och Kalle förra året så måste det stå mellan två bra killar. Kalle skulle ju vunnit, men ack det gick ju som det gick.

Nu drar jag iväg för mkt. Som sagt jag är trött. Jag tänkte krypa ner och lägga mig nu, bråka lite med katten eftersom han hela tiden välter en massa saker.
Jag hade mer och skriva, men vem orkar lyssna på någon som snart somnat vid datorn?

Det var som Jenny, när hon pratar i sömnen:
"Vill du ha båda kvittona?"
Snacka om arbetsskadad.

Undra vad jag säger då?
"Vill du ha saft eller mjölk och dricka?"
"Jag ska bara fylla på med blöjor"

Nej, herre min get, skärp dig Bella!

Kommentarer

  • Frida H säger:

    SV: de kan inte få ut några pengar ändå ;D jag är så fattig.



    Gud vad du köper DVDs, känner igen mig där. När jag skaffade lgh, var singel och hade pengar så köpte jag på mig ca. 150 st DVDs ;D

    2010-12-04 | 10:41:11
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: