skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Back in the day

Kategori: Allmänt

Where were you when it happened?
Where could you be found?
Were you at the front of the stage?
Or in the underground?

From SF out to Old Bridge

New York back to LA
The world of metal changed forever
Back in the day

Well that was back in the day

And if you weren't there
It doesn't matter anyway
Because you wouldn't understand

Tisdag. Ikväll är det Desperate Housewives igen :D
Det var ju inget förra veckan. Dom nämde något om att detta kunde vara sista säsongen? Verkligen? Vad ska jag då göra? :S Har ju följt serien sen den började gå på tv.
Jag tror jag måste byta batteri i glaskulorna i fönstret. Dom lyser lite dåligt.
Nåja.

Helgen har gått, igen. Så nu är det fan snart jul. Och jag har inte slagit in mina julklappar än, några har jag ju. Men sen måste jag köpa lite mer också. Huh vad jag suger på det där. Nåja, något blir det nog. Idag är jag trött. Jag vet inte riktigt varför. Måste vara denna snön, jag blir så nervös när den kommer. Höll ju smart nog på att plantera mig själv i en vägstolpe här om kvällen. I söndags, vi skulle på kalas hos Maliina. Och jaa, jag vet att alla andra bara skrattar när jag berätta, för folk tror inte på mig, och hur jag kör (inte sen "jag-körde-i-diket"-incidenten) Men nu var det ju en massa snö, och det kom bara mer, så när jag körde i typ 20 och skulle svänga vänster, så låste sig bromsarna och jag kunde inte styra. Och i ren panik, så bromsar man ju ännu mer. Jag bara såg hur bilen kanad fram mot stolpen, men stannade typ 5 cm ifrån den. Tack min goda get för det! Har inte riktigt råd att köpa en ny bil nu, men så kanske fallet blir ändå, om den inte går igenom besiktningen på måndag. Men Matte hade kollat upp att det inte var lag på backljus. Så vi får se.

Bror ligger i kristianstad nu. Han blev opererad igår, men sen trodde dom att han fått en blödning i buken, så han får stanna till imorgon också. Men han hade ätit och var uppe och gick litegrann, så det känns ju bättre iallafall. Och hans värden hade gått ner, så det verkar vara på god väg nu. Böffe!

Fasen, alla har nya mobiler överallt. Och jag kommer på mig själv med att också titta på nya. Men den jag har, har jag ett år kvar på avbetalning. Nåja, blir nog inte fler sånna i framtiden, utan köper en kontant istället. Men jag är lite intresserad av HTC, många i släkten har en sån nu. Lutar åt en så sen. Men nu måste jag blir klar med julklapparna, Mamma fyller 50, fickpengar till resan och då kanske också en ny bil... Och just det, en ny tv. Och alla filmer där emellan. Jag tror jag har ett beroende. Det är inte bra...
För att svara på din kommentar Frida: Sen jag flyttade hemifrån, har jag nog utökat min samling med närmare 200 filmer, och det kommer fler, ja. Har lite över 300 nu tror jag. Jisses. Haha.
Men det är ändå långt ifrån vad min far har. Men det växer, ständigt.

Så nu är jag ledig imorgon, blir väl att jag slår in julklapparna då, på torsdag är det jobb igen, och sen barnvakt på kvällen och jobb på fredag. Sen är det idol final :D Jaaaaaay!

Ja, det ska nog blir bra detta.
Men jag har saknat mina kompisar Sora och Riku, så jag tror jag får spendera lite tid med dom också, när jag väl finner tiden ;)
Nej, en varma koppen tror jag. Det är ju som vanligt skit kallt här inne.

God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: