skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Mannen i den vita hatten

Kategori: Allmänt

Den där pojken jag aldrig kände
Som gick på gator jag aldrig såg
Och tänkte tankar jag aldrig tänkte
Under ett tunt och flygigt hår
Och alla känslor slog och sprängde
Hela vardagen full med hål
I en tid då inget hände
I en stad som alltid sov
Men älskling, vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små

Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
Och så odlar jag min rädsla
Ja, jag sår ständigt nya frön
Och i mitt växthus är jag säker
Där växer avund klar och grön
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
Men älskling, vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö

Vi ska alla en gång dö
Vi ska alla en gång dö
Vi ska alla en gång dö


Jag kan inte riktigt fatta att jag bara jobbar 2 dagar till och sen går på semester i 5 veckor. Gud vad skönt det ska bli. Och jag ska absolut inte göra något vettigt alls av tiden. Träffa folk, för tydligen är jag fortfarande intressant för vissa :)
Ska på läkarbesök också. Får nog ta till doktorn på torsdag. Min arm har börjat spöka igen, och nu går det upp lite i nacken. Inte så skönt. Remiss till hud i sept. Får se vad dom säger, om allt. Min tatuering och huden så klart.
Annars är det inget i planerat. Ska träff Ted så klart, men annars inget större.
Får hem en massa filmer och har en massa filmer hemma jag måste se, så det blir väl det som kommer hända typ. Haha, me and my life.

Har knappt suttit vid datorn nu på ett tag, har jobbat 6 dagar förra veckan så. Men sen orkar jag aldrig sätta igång den. Min dator är så jäkla seg. Har också hur mkt som helst att titta på från Cindy. Har inte hunnit se mer än kanske 4-5 avsnitt av Spartacus. Ska faktiskt titta litegrann när jag är färdig här tänkte jag. Tiden räcker inte till för allt man ska hinna med. Innan jag hunnit blinka så är semestern över också. Ska nog har 2 veckor i vinter också, får se.

Jag har lyckats skada min högra stortå också. Klippte för långt på nageln, så nu är tån blå, blodig och köttig :D Naminam! Jag hatar tånaglar. Därför tar jag alltid för mkt. Kommer sluta med att jag råkar klippa av tån nästa gång.

Var på kräfskiva med släkten i lördags. Väldigt trevligt. Även om släkten är som den är, brukar vi kunna ha väldigt trevligt tillsammans. Och det har faktiskt fått mig att fundera.... Jag blir trots allt 25 nästa år. Det har alltid varit mamma som haft hand om ens "kalas" för, så det känns som om nu när det hänger på en själv, så måste man göra något ordentligt av det. Och eftersom jag fått för mig (sedan jag var ung, eller yngre) att jag bara kommer bli 50 år, så ska jag ha levt halva mitt liv nästa år, och då får det blir storslaget. Har som sagt lite idéer på vad jag vill göra, men vi får se. Där är trotts allt mer än ett år tills dess.
Bror tyckte att jag och mamma skulle ha en 75-års fest i hans verkstad till sommaren. Meeen, det ville inte mamma. Haha.

Ikväll tror jag att jag ska laga mat... på riktigt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: