skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Losing you

Kategori: Allmänt

All I have is you
It is all that I'm breating for
All I need is you
Now I can't make it through
I am losing you forever
I am lost in pain without you
I am leaving ground forever

All I have is you
It is all that I'm breating for
All I need is you
Now I can't make it through

Sitter hemma hos mor min nu. Hon bjöd på kinamat ikväll :D Man tackar!
Räkchips is the shit :) Nu bara regnar det, väntar på att klockan ska gå, så jag kan köra upp till min far och hämta pengar som han lånade. Intressepilar, eller hur!?

Var hos doktorn idag, mina arm bråkar med mig ibland. "Det är bara att träna. Ialla konstiga vinklar och hållningar, så ska du träna" Okej då.
Tog blodprov för att kolla om jag också har struma, mamma och lillasyster har ju det. Så.. Och det är visst ärftligt. Har kollat den en gång för och då sa dom att det inte var någon, men vad fan. Man kan aldrig vara för säker. Sen pratade vi allmänt om annat också, som vanligt.
Så, nu har jag officiellt semester. Har glott en massa film och läst en del. Lagom för mig. Har som sagt inget planerat annars, ska köpa en klocka det vet jag. Och betala alla mina räkningar, mindre skoj.
Till Cindy på onsdag, så ja.

Nej, bara en uppdatering, för att slippa sätta igång datorn hemma sen :)
Men jag har ju bara ett avsnitt kvar på Spartacus som jag måste se. Du hade rätt Cindy, det är riktigt bra, tyvärr är inte min dator det. Bajs vista!!!
Neej, om man skulle.... Tja, ta det lugnt eller nått ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: