skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Cats in the cradle

Kategori: Allmänt

And the cat's in the cradle and the silver spoon,
Little boy blue and the man on the moon.
"When you comin' home ?"
"Son, I don't know when.
We'll get together then.
You know we'll have a good time then."


Jag ber om ursäkt. Det har varit en hektisk vecka. Och jag tar tillbaka allt jag skrev om att jag inte behöver semester! Vilket skämt. Det behöver jag visst.
Nej som sagt, en hektisk vecka.
Jobbade förra helgen och var bara ledig i måndags. Blev inget danmark, men skopunkten med mamma istället. Så nu har jag 3 par nya skor. Ett par rosa!! Men det var riktigt sköna skor, och inte så mkt rosa. Så nu behöver jag inte köpa nya skor dom närmaste 5 åren, haha. Annars har det varit jobb. Folk som är sjuka så det har knappt blivit någon rast i veckan.. I fredags var det "dubbel pass". Först b-gården, sen bara hem och duscha, iväg och hämta Ted, och så blev vi skjutsade till Sofiero.
Och nu förstår jag verkligen varför jag lyssnade på Kent i min ungdom. Dom var riktigt bra. Och ännu bättre live. "All-Inclusive" konsert. Ingrid hade gjort fika åt oss, och det var en mkt trevlig kväll. "Förbandet", var ju inte mkt att hänga i julgranen. Men annars bra. Men jag var trött. Och vi kom hem sen.
Sen var det bara att ta sig upp igår morse. Liseberg väntade oss. Körde härifrån vid 8.30-tiden, efter att ha köpt frukost. Var där till 22.00 igår. Då var vi alla trötta och sega. Inte riktigt nöjda med åken. Där var för mkt folk...
Fick stå i kö i upp till en timme på det mesta. Lite synd. Men vi har haft tur när vi varit där annars. Mitt i veckan och senare in i augusti. Men vi hade en bra dag. Vi blev 9 st. Träffade vänner till småfolket där uppe.

Så idag är jag sååå trött. Jag har inte varit såhär fysiskt trött sedan, jaa, sedan jag var bakfull senaste, för över ett år sen tror jag. Min kropp är slut. Jag behöver semester!!
Men nu är det bara lite mer än en vecka.. Så det ska bli härligt.

Trodde jag hade mer att säga efter en vecka.
Visst fan. Var ju på bio med mamma i onsdags.
Såg Inception... Året lätt bästa film (nu ljög jag, men en av de många bästa iallafall)
Den går verkligen inte att beskriva med ord, för så jag förstår egentligen inte hur någon har kunnat få ner det på film. Nej, men det var sjukt bra. Sån man måste tänka i. Sånt gillar vi. Hjärngympa.

Vet ni?!
Dom har ett Ben och Jerry glasscafe på liseberg...
Varför har inte vi det här?!?!

Jag bjuder ut bilder på dom andra (jaa utan att fråga också)
För sen måste jag lägga mig, kroppen börjar stänga ner nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: