skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Walk Away

Kategori: Allmänt


Just walk away (make it easy on yourself)
Just walk away (Please release me from this hell)
Just walk away (there’s just noting left to feel)
Just walk away (pretend like none of this is real)

Please forgive me

If I told you that I cared.
Would you be sorry
If I swore that Id be there?
Please forgive me for laughing when you fall.
I’m so sorry but I never cared at all!

Påsken är över.
Men jag jobbade hela helgen ändå, så det kan kvitta. Kan lika gärna tjäna extra pengar då. Påsken är ju inte så nog ändå. Ännu mindre när man hör att svenskarna är dom i världen (!) som äter mest godis. Inte för jag känner mig skyldig (tro det eller ej), men godis är inte min grej. Nej, men chips är :D Haha
Som om det är ännu bättre liksom? :)

Dagens text... Ja, det skulle kunna relatera till mitt senaste utfall. Inte lönt att prata om det, men jag gjorde för mkt, när jag egentligen vill för lite. Och jag vill bara lägga mig under täcket, och ta tillbaka det.

Jag har förresten, eller försöker sluta bita på naglarna, vilket kanske ändå inte är en bra ide, då jag förmodligen kommer peta ut mina ögon pga dom! Jag kan inte hantera det, men det är så "kvinnligt" med naglar.

Jag läste på danmarks texttv här om dagen, Tim Burton funderade visst på att också göra Törnrosa :D Min favorit Disney. Och Angelina Jolie, skulle spela Malificent :D Det hade kunnat bli så jäkla bra. Undra bara vem som ska spela Aurora isåfall?

Nej, jobba extra imorgon. Skulle gått till doktorn hade jag tänkte, men det får vänta. Tyvärr är pengar väldigt mkt, om inte allt ibland. Får försöka hitta med doktorn på fredag, eller måndag.
Anyway, jobbar ju hela helgen, igen!
Idiot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: