skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

The Nightmare Factory

Kategori: Allmänt

I am drifting off to somewhere
Anywhere sounds good to me
But as I fade into darkness
Something's happening to me
Slipping, failing, demon's calling
Spiders crawling, dogs are mauling
Walls are closing, tumor growing
Reaper's sewing, blood is flowing
Wake up screaming
As I lay my head back down
Soaked and shaking, trembling
Please just let me slip into a
Good night's rest
Vision failing, broken railing
Tumbling off the wall you're scaling
Skin is peeling, body stealing
Total loss of any feeling

Guilty pleasure, daedly weather

Terrified to be together
Snakes are hissing, kid went missing
Crying out but no one's listening



*Nynnar*
Vem gillar musik? (Bella räcker upp handen)
Fan vad härligt det är att plugga igen när man håller på med tvätten, vilket inte så bra egentligen, då jag blir så jävla paranoid att någon kommer in när jag står i tvättstugan. Det är ju bättre nu dock, än när mamma bodde i 5:an och vi fick tvätta i källaren typ ett helt område från lgh. Det var läskigt.

Letar ju ständigt efter nya böcker att läsa. Och jag hade en här om dagen. Mörkrädd. Köpte den för rätt längesen, men kom inte för mig att läsa förrän nu. Och den verkade hur bra som helst, och jag blev riktigt intresserad när jag började läsa, men så slutar den helt fucked up. Och jag blir jätte besviken. Vad är det med svenska författare att alltid förstöra en bra bok, med ett uselt slut? Nej, besviken. Så ska snart ge mig an millenium-triologin tänkte jag. Har ju egentligen rätt dåligt koll på böcker, men det är mkt för jag är så kräsen. Och det är ju mest film som gäller annars.

Vilket för mig till... Såg Paranormal activity igår. Fick hem den med posten, när jag kom hem efter jobb, satte jag igång den. Hade så höga förväntningar, då tom min 25 åringa storebror lyckades bli uppskrämd.
Jag gick verkligen in för det och ville verkligen gilla den. Meeeen.... Det var nästan så Blairwitch ändå var bättre, och den är GRYMT kass. Jag ville verkligen gilla den. Tror ju på spöken och andar, så då borde jag gilla den. Men nej. Slutet var rätt okej, men... Nej. Surt.
Hittar liksom inget som skrämmer mig, i film väg, längre. Jag vill kunna krypa upp i soffan och nästan bli gråtfärdig så rädd jag är. Fan, Gremlins var bra på sånt när man var liten. Haha... Till och med "michellin gubben" i ghostbusters gjorde en rädd. (Jag vet att han inte är michellin men kommer inte på vad han är, marshmellow (?) gubbe, eller what ever)

Situation naglar går... Sådär, när jag inte håller på att peta ut mina ögon går det rätt bra. Shit, hade det inte varit för min breda häck och mina bröst, kunde jag likagärna varit man. Inget fel i det. Förmodar jag.

Nej, om man skulle köra i en film till. Har kollat Upp och Bolt precis. Har en massa film att ta igen, slutet på Inglourious Baterds, Cold Creek Manor, Blues Brothers, Saw 6 är bara några att nämna.
Ja, så ser livet ut ikväll, jobba imorgon, och måndag och tisdag. Längesen man jobbade 7 dagar på rad, men jag gillar det :D


Crystal Ann får mig att vilja dö av rysningar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: