skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

The Human Stain

Kategori: Allmänt

Visst blir man irriterad, när man verkligen vill ligga steget före, och ändå inte kan? Jag vill alltid fixa med mina räkningar, så att pengarna finns på kontot redan samma dag som jag får lönen. Jag vill inte behöva tänka efter om jag ska handla, hur mkt pengar jag har över. Utan jag vill göra sånt färdigt. Meen, så har jag inte fått hem mina papper från facket, så jag kan inte betala den!!! Jo jag kan, men inte utan ocr-nummer. Wogo, intressepil tänker jag nu! Nåja, det ordnar sig nog det med. Men tur att man har mamma som ändå fattar sig på sånt. Vad gör jag den dagen hon inte är här? Äh, hon ska inte dö ändå, det har jag och Matte bestämt.
Det är så mkt sånt med papper och skit som jag inte fattar, jag har nog gjort ett massivt fel med a-kassan också. Jaja, det reder väl ut sig det med.

Okej, det gick bra igår. Jag blev inte "sjuk" av att vara utanför mina väggar. Hade faktiskt riktigt trevligt. Man, eller JAG glömmer bort vikten av att ha mina vänner nära. Men samtidigt fick jag förklarat mig för Jenny igår, och om det är någon som förstår så är det hon. Kändes bra att sitta och prata till kl 4.oo imorse :D Det brukar bara vara jag och katten som gör det annars :P Vilket påminner mig, ska ni se en läskig film, jag menar verkligen läskig då, då ska ni se The Fourth Kind. Jag säger bara Paranormal Activity, SLÄNG DIG I VÄGGEN! Det var riktigt läskigt. Bygger på verkliga händelser. För en gångs skull blev jag rädd, eller åtminstonde påverkad.

Jag älskar dig Jenny!

Som alla vet, så bojkottar jag facebook, och igår/idag fick jag det bekräftat ännu mer för mig. Jisses, där är massor av bilder på mig därute, och jag har inte ens skiten själv :S Min far är en förrädare som skaffat det fast vi sa att vi inte skulle. Och jag förstod mig verkligen inte på hur det funkade. Satt och lekte lite via Jims (aka Ananasen xP ) Nej, jag har sagt det hela tiden, och säger det igen, NEJ TILL FACEBOOK!
Visst att det kan vara bra, för man får kontakt med typ alla man någonsin aldrig ens har velat bry sig om på riktigt, visst. Men jag håller mig utanför. Det är jag och Petra. Vi klarar oss utan det.

Annars då? Ska med mor till Lund imorgon. Åka tåg, det var längesen jag åkte så långt. Jag gillar att åka tåg :D
Ska fika med kusin Cindy i veckan. Jobba, fundera över vad jag ska ge lillebror i 20 års present.

Nej, läsa eller titta på tv, kvällens dilemma.
Men här har jag ett bra exempel på bilder som finns på facebook, utan man ens visste det.. Jisses..
Ja, va fan, inte den bästa bilden, men eftersom facebook redan äger den, och den kan ses ändå, så kan jag ju lika gärna bjuda på den själv. Gamla tider. Det är rätt mkt som förändrats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: