skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Never Enough

Kategori: Allmänt

In the end we're all just chaulk lines on the concrete
Drawn only to be washed away
For the time that I've been given
I am what I am

I'd rather hate you for everything you are
Than ever love you for something you are not
I'd rather you hate me for everything I am
Than have you love me for something that I can't

It's never enough, it's never enough
No matter what I say
It's never enough, no it's never enough
No matter who I try to be
It's never enough, no it's never enough
No matter how I try to change
It's never enough, never never enough
I'll never be what you want me to be


Tänk vad mkt man kan förklara med musik. Känslor, tankar, humör, liv.
Minns den dagen då jag tog musik på allvar, och började lyssna på texten. Man blev som en annan människa efter det. Saker och ting fick en annan betydelse. Förr var det bara musik, men nu, som sagt, man kan förklara så mkt med det.

Just nu är jag överkär i Never Enough med Five finger death punch! Meow! Det är kärlek ända in i benmärgen. Älskar, att på kvällarna när man är så trött att man måste hålla uppe ögonlocken med all kraft man har kvar, att plugga in ipoden, lägga mig i sängen och bara nynna med. Stänga ute alla andra ljud. Åh, vad skulle jag inte göra för att få dö så... :) Det måste vara det bästa sättet, att få somna in till något man verkligen uppskattar.
Nåja, nu ska vi inte bli långrandiga, ingen ska dö än.

Har egentligen en massa nya filmer jag måste se, en massa nya böcker att läsa och en del tv-spel att ta igen, men tiden räcker inte till. Nu denna veckan jobbar jag mkt igen, men sen blir det luckor i schemat som vanligt, men vi får se. Om jag nu inte gjorde bort mig helt igår, så får vi kanske gå upp till 75% tidigare än väntat, inte mig emot. Men det ska inte vara på bekostnad av att  vi bara ska jobba helg, för det går jag inte med på. Om ingen annan behöver göra det, ska inte vissa behöva göra det, bara för att.

Nu till det fina i kråksången. Var ju på släktkalas i fredags, vi kom att prata om allt från min, Nivi och Louise sommar, då vi satt i stentrappan och spelade kort, till Louise fint dekorerade rum :D
Och.. Nu mina vänner, Jesper, aka "Adam", hade sålt sin A3:a, (förmodligen en av ä-holms snyggaste btw), och nu letade dom en ny bil... Gissa vilken?...
EN C30!!! Och inte med vilken färg som helst, en svart!
Det var bara att sticka dolken lite för långt in.
Tokiga idiot, jag vet. Jag är inte ens så bilintresserad egentligen, senast var när z3:an kom. Så vi får se vad nästa blir, men en c30 ska jag äga någongång i mitt liv. Så...
Åh nu blev det rörigt!

Gå och duscha, sjunga för katten och sen läsa lite.

Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: