skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Breathe

Kategori: Allmänt

Denna dagen kunde faktiskt inte blivit bättre känner jag. Och ändå är den inte så annorlunda mot mina vanliga dagar. Men sitter här och hyperventilerar och är helt exalterad.
Har tvättat och städat hela lägenheten idag, vilket behövdes. Måste köpa nya golvgrejer bara, "vrida-ur-moppen-grejen" är ju sönder. Jävla öb-skit! Men så nu har jag ett fint hem igen. Mindre dammråttor och skit i hyllorna.

Käkade lite, gick bort till Ted. Vi ville vara duktiga och gå ner till stan, men självklart när vi skulle gå, så började det regna, så Bengt fick köra oss ner iallafall. Dom visade en massa trailers för bra kommande filmer. Tron Legacy och framför allt, och jag fick rysningar. Resident Evil - Afterlife. Sitter och kollar rollistan, och vilken snygging om inte Wentworth Miller kommer att spela Chris Redfield? Åh jag är i chock. Totalt chock!
Sen såg vi Clash of the Titans. Kanske lite "för mkt Herkules" över den, men jag gillade den skrapt ändå. Jag menar bara kolla in den rollistan: Sam Worthington, Liam Neeson och Ralph Finnes. Tre mkt vackra karlar. Och Ralph passade så jävla bra som Hades.
Och ikväll, såg jag, utan tvekan, världens vackraste kvinna! Gemma Arterton


Är hon inte vacker? Shit, om man ens hade hälften av hennes utseende, hade jag varit nöjd. Meow!

Så en bra film och massa ögongodis senare, sitter jag här. Hade till och med glömt bort, att dom skulle släppa Eclipse trailern idag. Så kvällen blev bara ännu bättre nu när jag kom hem, och fick sen trailern! Detta året kommer bli så fullt av massor med bra filmer att jag blir gråtfärdig! Avatar kommer ut nästa vecka, och allt jag redan nämt. Nu är jag så full av glädje och energi att jag inte ens bryr mig om vad som händer imorgon. Om jag blir utskälld på jobb, om jag kommer få ta hand om hela kvällen själv, och det faktum att jag är skit nervös över att träffa min bästa vän. Allt det där rör mig inte i ryggen (märk för tillfället). Jag är i extas!

Det ska firas med Vampire Diaries och sen kanske jag drar igång King Kong, den från 76, det var längesen jag såg den sist. Åhh!

Tänk bara jag kunde få behålla denna känslan lite längre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: