skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Angels of Clarity

Kategori: Allmänt

 

Mitt lilla monster. Jag kommer älska dig till döds. Verkligen. DU tar dö på mig. Jag får inte sova om nätterna. Tur för dig att du är så jäkla hängiven.

The Human Stain med Kamelot är orgasm! Woooa! Bra musik. Allt jag tjatar om, det och film. Nej hade ju en massa tankar om vad jag skulle skriva idag, men allt liksom försvann. Det är kallt i lägenheten, men jag stängde å andra sidan av elementet. Men så när man vaknar på morgonen är det så jävla varmt här, så jag får väl elda med värmeljus eller något.

Pappa ringde mig i förrgår. Han lät inte okej. Så jag frågade vad det var. Då började han storgråta i telefonen. (Min pappa gråter sällan, eller mer och mer nu när han är äldre och sentimental, men det bör tilläggas att jag aldrig sett eller hört min pappa gråta förrän jag var 8-9 och Nettan höll på att drunkna). Så jag blev lite skärrad själv. Det visar sig, att pappas bästa vän är jätte sjuk. Cancer. Vi har vetat länge att han är sjuk, men inte hur sjuk. Jag har inte själv träffat John på flera år, då han bor i england, men det gjorde ont. John är en av de snällaste människor jag träffat på, och som jag lärt mig mkt av. Han är rätt illa nu, morfin, så pappa trodde inte han hade mkt kvar.
Nettan och pappa hinner, förhoppningvis åka över och hälsa på honom innan något händer. Så jäkla orättvist. Han är inte ens gammal.

 

Blev lite inspirerad när jag läste Fridas blogg för en stund sen, om det här med att ha minnen med saker. Jag fick ett engelsk lexikon av John när jag var yngre. "To Isabelle. Kram + Puss John"

Jo, det är konstigt ibland. Tacka har jag ju ändå katten. Annars hade jag blivit tokig. Mitt lilla Troll! Har förresten en kusin som fyller år idag också. Men jag kan inte komma ihåg hur mkt. Men jag minns när farbror Kalle ringde och sa det. Minns det som igår.

Operation naglar går.. jodå, det går. Har börjat läsa en ny bok, Frost. Den verkar väldigt bra, så det ska bli spännande med resten. Spelar lite Kingdom Hearts II igen. Mina älsklingar Riku och Axel :D Kärlek! Jobbar på så mkt det går. Ska på bio på fredag, Clash of the Titans med Ted. Var och spelade laserdome i fredags. Alltså dom som känner sig manade och vill följa med nästa gång, säg till. Det är så sjukt roligt och ju fler vi är, desto roligare blir det. Har bestämt dejt med Jenny på lördag efter jobb. Se om det bli att avbryta mitt alkoholstopp för första gången sen juni förra året :P Det ni..

Nej jag vet inte riktigt vad jag säger eller gör idag, har sovit dåligt som sagt. Får nog dra mig iväg till läkare snart iallafall, ärmarna är bättre, men nu sitter det i höften? :S Nåja, gnäll gnäll. Ta igen ett avsnitt på Vampire diaries och äta upp cevap cicin (?) från igår.

 

 

 

Kiss kiss, bang bang!

 

 

(efter 5 min)

Okej.... Nu gråter jag snart. Läste ju kusin Nivis blogg... Dom köpte en C30... En svart. Jag dog inombords nu.. Verkligen, jag dog..

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: